fbpx

Program

23 Octombrie, 09:00 – 15:30

09:00 - 10:00

Registration & Welcome Coffee

10:00 - 11:30

THE CONTENT EXPERIENCE. BRAND BUILDING & STORYTELLING

Trăim într-un ecosistem în care consumatorii așteaptă din ce în ce mai multe experiențe autentice și conținut personalizat, iar în relația cu brandurile, evaluarea merge dincolo de avantajele raționale.  

Teme de discuție:

  • Branduri cu o misiune. Ce poveste spune brandul tău?
  • Cum putem crea și menține comunități solide pentru a menține vie relația cu consumatorii?
  • Noi tool-uri de marketing
  • Fexibilitate și agilitate pentru stimularea inovației

Speakeri:

Mircea Popa, Mircea BRAVO
Robert Katai, Bannersnack
Cătălina Ciolan, Vitrina Advertising
Dragoş Bucurenci, Philip Morris România (PMI)
Anamaria Băjan
, Caroli Foods Group

11:30 - 12:00

COFFEE BREAK

12:00 - 12:20

MARKETING ÎN 2020

Cum se transformă industria și care sunt trendurile anului viitor în marketing?

Speaker: Mugur Pătrașcu, Screen Native

12:20 - 12:40

UMANIZEAZĂ-ȚI BRANDUL

Într-o lume în care digitalizarea și noile tehnologii transformă fundamental modul în care se produce și se consumă conținutul de brand, transparența și autenticitatea devin factori diferențiatori. Consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la impactul pe care impactul brandurilor asupra mediului și în societate, iar cei mai tineri, în mod special, au exigențe și mai mari de la mărci, de la care, pe lângă onestitate și autenticitate, așteaptă și acțiuni concrete, cu impact  pozitiv asupra comunității.

Speaker: Bogdan Teodorescu, Geometry

12:40 - 13:00

STEREOTIPURI ÎN MARKETING

Stereotipurile din advertising au la bază insight-uri despre consumator sau sunt doar idei la îndemână? Creativi și strategi din agenții răspund întrebărilor despre cele mai frecvente clișee din publicitate. Cum pot fi acestea folosite și când este mai bine să fie evitate?

Speaker: Cristina Brîndușoiu, Unilever

13:00 - 13:20

DIGITAL ®EVOLUTION

Grad de utilizare, atitudini și comportamente în mediul digital din România

Speaker: Julien Zidaru, Exact Business Solutions

13:20 - 13:30

13.20 – 13.30 Q&A

13:30 - 14:30

Pauza de prânz

14:30 - 15:30

DIGITAL STRATEGY MASTERCLASS cu Monica Jitariuc, Managing Director, MSL The Practice

Este un profesionist cu o vastă experiență în comunicare, lucrând de-a lungul carierei, atât de partea clientului, cât și a agenției. Și-a început cariera făcând PR instituțional, apoi a lucrat advertising, marketing și PR. A înființat în 2010 departamentul de social media al agenției The Practice, pe care l-a condus ca Head of Social Media. Din 2013 este Co-Managing Director al agenției și a coordonat numeroase campanii de social media în diverse industrii, unele dintre acestea premiate în competiții locale și internaționale.