fbpx

Program

23 Octombrie, 09:00 – 15:30

09:00 - 10:00

Registration & Welcome Coffee

10:00 - 11:30

ARTA TRANSFORMĂRII. UMANIZEAZĂ-ȚI BRANDUL

Într-o lume în care digitalizarea și noile tehnologii transformă fundamental modul în care se produce și se consumă conținutul de brand, transparența și autenticitatea devin factori diferențiatori. Consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la impactul pe care impactul brandurilor asupra mediului și în societate, iar cei mai tineri, în mod special, au exigențe și mai mari de la mărci, de la care, pe lângă onestitate și autenticitate, așteaptă și acțiuni concrete, cu impact  pozitiv asupra comunității.

11:30 - 12:00

COFFEE BREAK

12:00 - 13:30

STEREOTIPURI ÎN MARKETING

Stereotipurile din advertising au la bază insight-uri despre consumator sau sunt doar idei la îndemână? Creativi și strategi din agenții răspund întrebărilor despre cele mai frecvente clișee din publicitate. Cum pot fi acestea folosite și când este mai bine să fie evitate?

13:30 - 14:30

Pauza de prânz

14:30 - 15:30

DIGITAL STRATEGY MASTERCLASS cu Monica Jitariuc, Managing Director, MSL The Practice

Este un profesionist cu o vastă experiență în comunicare, lucrând de-a lungul carierei, atât de partea clientului, cât și a agenției. Și-a început cariera făcând PR instituțional, apoi a lucrat advertising, marketing și PR. A înființat în 2010 departamentul de social media al agenției The Practice, pe care l-a condus ca Head of Social Media. Din 2013 este Co-Managing Director al agenției și a coodonat numeroase campanii de social media în diverse industrii, unele dintre acestea premiate în competiții locale și internaționale.