Program

7 Octombrie, 11:00 – 13:00

11:00 - 12:30

LET`S TALK MONEY. Bugete și investiții în publicitate

Pentru anul acesta se estimează o scădere cu 9,1% a investițiilor în publicitate, urmând ca piața, la nivel global, să înceapă să-și revină treptat, cu o recuperare de 5,8% în 2021. În România, este așteptată o ușoară revenire a pieței în ultimul trimestru al anului, iar veniturile din publicitate la nivelul întregului an vor scadea cu 6.2%, cumulând 462 de milioane de euro.

Teme de discuție

  • Global ad spend vs local ad spend
  • Cum s-au reorganizat bugetele de marketing
  • Impactul accelerării digitale asupra marketingului

Speakeri

Anamaria Băjan, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
Raluca Radu, Country Manager România, Answear.com / Owner MTH
Bogdan Silaghi, Deputy Marketing Director, Banca Transilvania
Roxana Baias, Marketing Director Telekom, Consumer Segment
Valeriu Galani, Brand Lead, Spark Foundry
Laurențiu Ion, Sr. Digital and Media Manager Beverages, PepsiCo România

12:30 - 13:00

CREATIVE & STRATEGIC TALKS

Cum și-au adaptat brandurile mesajul la condițiile actuale? Ce schimbări au intervenit în structura și forma mesajelor, cu ce tip de conținut rezonează mai bine consumatorii acum? Multe dintre planurile de marketing și comunicare de la începutul anului nu se mai potrivesc cu noua realitate. Echipele, atât din agenții, cât și de la client, și-au regrupat forțele și regândit strategiile. Zeci de întrebări își caută cele mai mai potrivite răspunsuri care să ne ajute să navigăm printre provocările și oportunitățile care se întrevăd acum la orizontul industriei de marketing și comunicare.

Speakeri

Robert Katai, Visual Marketer și Content Strategist, Bannersnack
Construiește-ți comunitate bazată pe interes, nu pe brand.

Călin Biriș, Senior Partner, Loopaa Marcom
Adaptarea companiilor la noua realitate. Cum muți activitatea offline în online?