Program

Septembrie 2021 // Cluj // 11:00 – 13:15

11:00 - 12:00

LET`S TALK MONEY. Bugete și investiții în publicitate

Pentru anul acesta se estimează o scădere cu 9,1% a investițiilor în publicitate, urmând ca piața, la nivel global, să înceapă să-și revină treptat, cu o recuperare de 5,8% în 2021. În România, este așteptată o ușoară revenire a pieței în ultimul trimestru al anului, iar veniturile din publicitate la nivelul întregului an vor scadea cu 6.2%, cumulând 462 de milioane de euro.

Teme de discuție

  • Global ad spend vs local ad spend
  • Cum s-au reorganizat bugetele de marketing
  • Impactul accelerării digitale asupra marketingului

Irina Pencea, Co-Founder & Managing Partner, Jam Session Agency
Bogdan Silaghi, Director Adj. Advertising si Campanii, Banca Transilvania
Mădălina Uceanu, Managing Partner, CareerAdvisor
Costin Radu, Brand Strategist & Digital Marketing Consultant

12:00 - 13:15

CREATIVE & STRATEGIC TALKS

Cum și-au adaptat brandurile mesajul la condițiile actuale? Ce schimbări au intervenit în structura și forma mesajelor, cu ce tip de conținut rezonează mai bine consumatorii acum? Multe dintre planurile de marketing și comunicare de la începutul anului nu se mai potrivesc cu noua realitate. Echipele, atât din agenții, cât și de la client, și-au regrupat forțele și regândit strategiile. Zeci de întrebări își caută cele mai mai potrivite răspunsuri care să ne ajute să navigăm printre provocările și oportunitățile care se întrevăd acum la orizontul industriei de marketing și comunicare.

Victor Teioșanu, Premium & Global Brands Director, Ursus Breweries
Attila Kelemen, Director Marketing & Comunicare, OTP Bank România
Anamaria Băjan, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
Ema Prisca, Chief Marketing Officer, Electric Castle
Ciprian Susanu, Owner, Dare Digital